Pogadamy w te święta? Kampania społeczna do młodego pokolenia.

Wytwórnia Pamięci

Z okazji najbardziej rodzinnych świąt w polskim kalendarzu Muzeum Powstania Warszawskiego stworzyło kampanię społeczną „Pogadamy?”, kierowaną bezpośrednio do przedstawicieli młodego pokolenia (tak zwanego pokolenia „Zetek” i „Alfa”).

Muzeum, jako instytucja opiekująca się również seniorami, chce by młodzi zadbali o lepszy kontakt ze swoimi Babciami, Dziadkami, Seniorami ze swoich rodzin. „Chcielibyśmy, by rozmowa przy świątecznym stole stała się początkiem międzypokoleniowej dyskusji o wadze indywidualnych wspomnień, a także zbiorową pamięcią polskiej historii” – mówi Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego.

Kampania jednocześnie zapowiada projekt „Wytwórnia Pamięci” organizowany przez Muzeum Powstania Warszawskiego, o którym pierwsze informacje pojawią się w styczniu 2025 roku.
 

 

Organizator projektu „Wytwórnia Pamięci” oraz kampanii teaserowej:

Partner projektu „Wytwórnia Pamięci”:

 

 

Zobacz także

Nasz newsletter